2019. október 29., kedd

Remington - CI95 kúpvas - Jelenlegi ára: 4 700 Ft


Sajnos eladására kényszerülök, mivel nekem nem áll jól a göndörített frizura.
Használtan vettem én is. Az eladó elmondása alapján 1-2 alkalommal használt.
Saját tapasztalat alapján elmondhatom, hogy pillanatok alatt felmelegszik, hibátlanul működik minden funkciója. A készlet teljes, mivel a hozzá tartozó kesztyűvel és táskával együtt eladó. Dobozát már én sem kaptam meg hozzá.
A hirdetéshez feltöltött kép egyelőre netről van, délután teszek fel a szóban forgó kúpvasról is képet.
 
Leírása:
Remington CI95 Pearl kúpvas: professzionális hajsütővas (kúpvas) igazgyöngyport tartalmazó bevonattal. Szoros hullámok és laza loknik formázásához egyaránt ideális.
Újgenerációs kerámia bevonat igazgyönggyel*: 8 x kíméletesebb*, 5 x kopásállóbb*
Speciális kialakítás - kúpvas - a tökéletes loknik létrehozásához
Digitális hőmérséklet beállítás LCD kijelzővel: 130º C - 210º C
30 másodperces felmelegedési idő
Automatikus kikapcsolás funkció 1 óra működés után
Hőmérséklet szabályozó biztonsági funkció: meggátolja, hogy a hőmérséklet véletlenül elállítódjon
A kúpvas vége hideg marad
Automatikus feszültségilleszkedés
3 méteres szalon kábel
Hőálló táska és  hővédő kesztyű
 

Jelenlegi ára: 4 700 Ft
Az aukció vége: 2019-11-19 09:32 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése